Grattis muttern!

DRA MEG OPP!

Dra meg opp vær så snill, så skal jeg dra deg!

Noen ganger er det så godt med sånne folk som bare drar deg opp – eller løfter deg opp! Som sier “du klarer det Ingrid!” Muttern sender meg alltid “You can do it”-melding før eksamen. Det er godt! Da blir jeg fandenivolsk og skal vise de der sensorene. Noen ganger går det etter planen, andre ganger går det kjempe dårlig. Da blir jeg lei meg, men da sier mamsen at jeg er god på noe annet: nemlig å ikke være så god (og det er kanskje og bra av og til?)

I morgen skal jeg si til noen at de klarer det! Og hvis de ikke gjør det, så klarte de jo det!

YOU CAN DO IT!

2 thoughts on “Grattis muttern!

  1. Og du har klart å lage en fantastisk blogg som jeg kikker innom hver dag! Håper du har hatt en fin helg, søte bloggjente! Varm klem fra Marit 🙂

Legg igjen en kommentar

