Lik meg når jeg er teit!

Lik meg når jeg er teit

ikke bare

når jeg åpner verandadøra

og viser deg bilder av meg sjæl

i heldige øyeblikk.

 

Lik meg når jeg er teit

så skal du få være med

opp på rommet, og så

skal vi bare sitte der

å kjede oss.

Og hvis det kommer noen

og jeg tilfeldigvis er litt johann

og kanskje bommer litt på humoren

så skal du like meg for det!

Da skal jeg begynne å snakke

om kjærlighet.

Jeg bare elsker dette diktet av Henrik Mestad! Jeg liker det å like noen med skavankene på. Å like noen når de er teit. Mulig er det til tross for, men likevel. Lik noen når de er teit, så kanskje noen liker deg når du er det!

One thought on “Lik meg når jeg er teit!

Legg igjen en kommentar

