Eggumen

Jeg liker Eggum. Og jeg liker han enda bedre når han rapper. Og enda bedre enn det igjen når han rapper om at man kan ta det i morgen det man ikke rakk i dag. Fordi i dag e man mere nedpå.

Eg skal få ordnet det i morgen,

i morgen e en bedre dag!

Så kom tilbake i morgen,

det er dagen eg e i kjempeslag!

I dag så e eg mere nedpå,

eg slapper av i dag igjen.

Eg ligger passelig og ser på,

ser på verden med Vivian min venn!

(http://www.youtube.com/watch?v=nhAfaGIADYc)

GOD HELG FINE FOLK!

Legg igjen en kommentar

