Konklusjon? Det er ikke alt man skal kave seg opp for!

Mine nokså ofte utblåsninger over små frustrasjoner i hverdagen arter seg slik: jeg sier veldig mange ord. Jeg blir rød i fjeset. Jeg blir sinna! Jeg sier enda flere ord og avslutter med et STORT sukk over verdens urettferdighet og alt det der.

Hans kommentar: «JAJA!»

Det er kanskje fint med brannslukking av og til? Det er ikke alt man skal kave seg opp for. Så jeg får vel si takk da. Eller: jaja!

E det nøye då?

Skitt la gå

Obsideisi

Gi blaffen!

En annen måte han driver brannslukking på er med bullshit-knappen han «tilfeldigvis» kjøpte i USA. Det er aller siste utvei. Da henter han den i skapet og trykker på knappen så det uler og lyser som fire gærne brannbiler: «Warning, warning – this is a bullshitalarm! THIS IS BULLSHIT!» Da pleier jeg og ta hintet. Eller bli veldig sur da, men

JAJA!

One thought on “Konklusjon? Det er ikke alt man skal kave seg opp for!

Legg igjen en kommentar

